Alla inlägg under februari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 6 februari 2007 21:03

hittade en bok som jag som jag kommer ihåg att jag satt och riktigt fulböla till och verkligen älskade. så nu läser jag den igen :) <3

Av ida-lii loven makkonen - 5 februari 2007 21:43

hade gymnasieval i skolan idag men hade tyvärr inte många skolor att välja mellan så måste kolla vidare lite om jag hittar mer än dom två jag har hittat hittills. ska ju gå hantverksprogrammet men inriktning mode-design. sen va det ingen god mat i skolan och jag blev illamående så gick hem och åt, sov och plugga så nu mär jag mycket bättre. har hela veckan full med prov och saker så måste plugga vidare nu efter duschen och innan det är sovdags. ska försöka öveleva veckan ut,har; två nationella prov i svenskan (både läsförståelse och skriftliga) som tur nog inte är svåra, matteprov, prov om första världskriget och fysikprov. herregud säger jag bara... märks att man går sista terminen i nian dom ger oss allt jobbigt i slutet.

Av ida-lii loven makkonen - 4 februari 2007 17:06

han gjort alldeles för mycket idag, helt död, har sovit och legat och kollat på tv ätit godis och myst och ätit chips, morotskaka och mat och nu har jag hamnat här på något vis. va väl närmareupp till datan än ner i mitt ostädade rum. för skulle jag gå ner där skulle jag får ryck och börjar städa och aldrig kunna sluta för hatar när det är stökigt där jag är hahaha kan man nog inte tro men så är det för mig i åtminstone 95% av alla fall :P kan se det framför; mig mitt framtida jobb är, som inte ont anande städerska? HAHA usch! jag ska bli det jag har drömt om sen 6:an...DESIGNER! "moahah dont fear me" (; äsch är alldeles för trött för att skriva mer haha GODNATT! <3

Av ida-lii loven makkonen - 3 februari 2007 16:39

How many times have you been pushed around?Was anybody there?Does anybody care?How many time have your friends let you down?Was anybody there?Did anybody stare?How many time have your friends let you down?Just open up your heartJust open up your mindHow many times has your faith slipped away?Well, is anybody safe?Does anybody pray?Oh, Life is waiting for youSo messed up, but we're aliveOh, Life is waiting for youSo messed up, but we'll surviveHow many days have you just slept away?Is everybody high?Is everyone afraid?How many times have you wished you were strong?Have they ever seen your heart?Have they ever seen your pain?Oh, Life is waiting for youSo messed up, but we're aliveOh, Life is waiting for youSo messed up, but we'll surviveShe gets highShe gets lostShe gets drowned by the costTwice a day, every week, not a lieShe gets highShe gets lostShe gets drowned by the costTwice a day, every week, not a lieOh, Life is waiting for youSo messed up, but we're aliveOh, Life is waiting for youSo messed up, but we'll surviveAll messed up, but we'll survive är helt galen i den här låten! <3

Av ida-lii loven makkonen - 2 februari 2007 19:22

håspray jag torr jag är beroende av det har till slut kommit fram till att det är lika bra att erkänna. JAG ÄR HÅRSPRAYSBEROENDE!jag vet hemskt men så är det kan inte rå för det..hade till å med sådan kris att jag bad mamma köpa en hårspray på ICA haha sorgligt men sant och gissa vad hon kom hem med?! en hårspray med blommor på och som luktade tantparfym eller så där som det luktar på toaletten hos farmor och farfar på gotland!usch! nu går jag runt och luktar säkerligen tant ikväll XD så om det luktar tant någondstans där ni är så är jag förmodligen oxå där :| Pusshej!BTW DET BRÄNNER PÅ MINA LÄPPAR! (ÅT PEPPERONI!ELLER HUR DET STAVAS)

Av ida-lii loven makkonen - 1 februari 2007 20:56

har städat städat och läst hela dagen sen jag kom hem från skolan. puh, helt slut! ska ta mig något gottigt att äta sen duschen och sova :) btw är leeedig imoooorn ;Dsovmorgon yeah!

Ovido - Quiz & Flashcards