Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

look know what have you done? you made a fool of everyone..

Av ida-lii loven makkonen - 11 oktober 2007 20:24

skola, varit i tygaffären och fixat tygprov som funkade bra till kjolen så ska tillbaka dit imorn och köpa tyg måste bara räkna ut hur mycket som ska köpas,hm?

hursomhelst, jag har en glad nyhet! min kära underbara mobror kom förbi med ett par sövlar i ridskomodell men knytning längs baksidan av vaden och spänne rakt över vaden, skitsnygga! får dom för ett väldigt bra pris eftersom de är i äkta skin och skulle kostat runt 1200 i affären, så någon är överlycklig för tillfället!

måste passa på att hylla min morbror med hans skoföretag som just fått en STOR beställning av,?, scorett! wohoo, grattis grattis! så håll utkik efter rktigt snygga stövlar, ja då kan det ju vara han som varit i farten igen haha.

usch måste plugga och försöka komma igång med mönsterkonstruktionsläxorna, suger stenhårt och man blir jätteirriterad när ingenting funkar, jisses.

min söta pojkvän har ju träning ikväll så ska väl passa på att plugga lite innan jag somnar.


hejsålänge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida-lii loven makkonen - 3 december 2007 21:38

har flyttat bloggen till; http://idaliimakkonen.blogg.se/

Av ida-lii loven makkonen - 12 november 2007 16:05

vaknade upp oc insåg snabbt att det skulle bli till att stanna hemma idag, är snuvig, täppt i näsan och har ont i halsen plus huvudet, inte kul. jag hoppas verkligen att jag blir bättre tills imorn för vi ska redovisa våra kjolkollektioner och vll ab...

Av ida-lii loven makkonen - 11 november 2007 17:52

var hos min mormor och mofar idag och åt lite mat och umgicks med en del av släkten. hade itne köpt någon farsdag present så jag köpte lite antonbergchoklad i sista minuten sådär. han blev jätteglad och jag likaså för nu slipper jag oroa mig över att...

Av ida-lii loven makkonen - 3 november 2007 20:53

var och tittade på ojkvännens hockeymatch idag, dom vann och han gjorde ett av åtta mål, duktgt! sen åkte vi hem och åt och fixade oss inför lite party tonight! robert skulle förkröka med grabbarna så jag sitter för tillfället hemma hos jersy coh vän...

Av ida-lii loven makkonen - 1 november 2007 19:42

drömde en lagom konstig dröm härom natten, att jag gick i en dagisskola där man hade matsal och skolsal i samma rum och man åt vid sina bänkar. dagens lunch va rosa köttbullar med godisbilfyllning och lila godissnören(?) hahahahahah. det smakade jätt...

Ovido - Quiz & Flashcards