Alla inlägg den 21 februari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 21 februari 2007 16:13

"pappa betalar" jag förstår inte när man säger så, ska man vara stolt och känna sig överlägsen över att någon annan betalat för ens saker man vill ha? tycker det bara är läskigt och nej, jag avundas inte alla er som har föräldrar som betalar allt åt er, jag själv skulle skämmas om jag gick runt och "pappa betalade" alting åt mig. hur ska man då någonsin kunna känna att man förtjänar det man köper och uppskatta det om man inte tjänar ihop pengarna själv och till slut kan gå och köpa den där skinjackan eller dom där märkesjeansen som man velat ha såååå länge?jag har turen att ha föräldrar som lärt mig att uppskatta sakerna man får och samtidigt lära mig att ja måste tjäna ihop dom extra slantarna om jag vill ha något lite dyrare. nu låter det som om min mamma eller pappa aldrig betalar något åt mig, visst gör dom det men dom kommer inte hem med den senaste gucciväskan eller just dom där jeansen som sienna miller hade på sig på nån gala i förra veckan, jag får något när dom anser att jag förtjänar det. tro nu inte att jag drar alla över en och samma kam, ni som känner er träffade är troligen träffade och ni andra, ni förstår nog avd jag menar, bye!

Av ida-lii loven makkonen - 21 februari 2007 13:04

jag blev kvar hemma idag. i morse när jag följde med robert upp vid sju (han skulle till skolan) så hade jag så fruktansvärt ont i halsen och kände mig hängig. då jag gick och lade mig och vaknade nu igen.känner mig lite bättre men kommar att få ont i magen snart för jag har ätit risifrutti (tål inte mjlök) så smart som jag är, men kan ju alltid hoppas på att jag klarar mig den här gången, ibland får jag inte ont vilket jag kom på att jag verkligen inte vill ha nu!elin slutar sin prakti kl.3 så hon ska komma hem till mig sen så vi kan mysa och lata oss tillsammans, längtar! :)ikväll är det girlilicios, med OC, top model och lustgården yeah! robin komer över till mig ikväll oxå så vi kan mysa lite medans våra pojkkvänner tränar hårt i ishallen:Dverkar om om jag har en kväll att sefram emot och såklart kommer robert sen också <3men nu ska äta lite sushi och titta på tv så see you later!

Ovido - Quiz & Flashcards