Alla inlägg under februari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 27 februari 2007 21:02

har jobbat idag oxå så snart ska jag kunna köpa min efterlängtade skinnjacka! ska antingen in iomrn eller på fredag vet inte riktigt. mnu ska jag mysa med rober ska kola på off isade och äta chips med dipp ås hej!

Av ida-lii loven makkonen - 26 februari 2007 15:42

har inte gjort något alls idag men ska upp till min mormor och morfar och jobba snart så jag får något gjort idag sen ska jag väl hem och ta det lugnt , förhoppningsvis med robert, annars blir det en kväll hemma själv("underbart"). har tittat på film hela dagen, harry potter och den flammande bägaren och lords of dogtown, vet iteavd jag ska göra nu men orkar iaf inte sitta här vid datan något mer så hej.

Av ida-lii loven makkonen - 25 februari 2007 14:06

vaknade för ca två timmar sedan. är galet trött idag för jag har sovit jättedåligt vaknat varannan timme. känner att jag inte är på något vidare humör idag och att det komer att bli outhärdligt att vara med mig och jag itne får min vilja igenom, ja ska alltså försöka att hålla mig undan jobbiga människor idag.har suttit och lyssnat på deppmusik hela dagen men nu på kvällen känns det bättre, ska tillbringa kvällen med min sötnos oxå:) wie!

Av ida-lii loven makkonen - 24 februari 2007 14:12

idag är jag VÄLDIGT trött vaknad för en halvtimma sedan och måste hinnamed att städa mitt rum duscha och fixa mig rasta hundarna m.m innan klockan 6! för då kommer min faster och hennes sambo på "visit" och vi ska äta middag och praa osv. men egentligen skiter jag i det för jag vill bara träffa en person just nu och den personen är sjuk, hoppas han är bättre idag annars..jag vet inte.känner mig värdelös och ensam..robert är lika sjuk som igår(jättesjuk alltså) så han orkar inte träffa mig ens om jag kommer till honom (hata hans sjuklighet!)så jag är ensam för elin är i uppsala hos sin farmor och angelica ville festa, mira är lat ( har tydligen sovit hela veckan typ xd)nina och denize verkar vara fast på landet eller nåt såja, ensam återstår.. äsch får gå och hyra en kärleksfilm och köpa lite göodis och sean krypa ner i min säng, ensam.men men hoppas på en bättre dag imorn och på att jag får träffa robert<33

Av ida-lii loven makkonen - 23 februari 2007 18:55

ja idag va jag på min praktik för sista gången. tyckte det var väldigt synd men har lämnat personuppgifter och så, så att dom kan ringa mig när jag behövs, vilket är skitbra!hade med mig morotskaka dit som ett tack för att jag har fått vara där och uppleva så mycket roligt med dem. dom rent ut sagt älskade den och ville ha receptet båda två så jag fick ringa mamma och ta receptet,(det är ju det minsta jag kan göra efter vad dom gjorde för mig!)fick en preset av dom helt oväntat för att jag har varit så duktig *ler* och trevlig: en ed hardy keps och en fred perry väska! wihuuu! har kollat på båda jättelänge nu men är själv för snål för att lägga ut 600 kronor på en keps *hmm* haha. men nu är den min bara min!(min pojkvän kommer nog att försöka sno den men icke! han har sin:P)jag är hur som helst överlycklig just nu för det kom verkligen som en överraskining!dom blev jätteglada när dom såg att jag blev glad så ja, alla blev glada!just nu är det enda som saknas min pojke som är sjuk, hoppas han orkar dra sig 20 meter till mig annars får jag väl ta mitt pick och pack och dra hem till honom, för måste få se honom nu! hepp robert är jättesjuk och skulle gå och lägga sig nu så jag drar på fets med angelica ist :) kanske bli riktigt kul! ? ja det är ju klaaaart :Dska äta kinamat nu så hejsvej!

Av ida-lii loven makkonen - 22 februari 2007 17:33

vaknde (sjuk) och han inte mer än att äta lite kakor och dricka lite te innan pappa skjutsade upp mig till mummi och ukki. där provade jag ett par mysiga vinterskor och en kappa, fick dessutom låna en pälsmössa. nu är det bara skinjackan som fattas innan min garderob är komplett :)jag skulle ha gått hem efter att ha varit hos mummi och ukki bara en liten stund men fick för mig att gå upp på deras vind och samla på mig lite tyger som jag ska göra klänningar och liknande av, sen råkade jg bli väldigt sugen på hamburgare så gjorde två hamburgare överfyllda med ketchup,senap,sallad,gurka tomat m.m till flera glas coca cola, mums! sen blev klockan så mycket att elin han komma hem så hon kom upp till min mummi och ukki innan vi blev nedskjutsade till mig. vi plockade upp mina kusiner lois och sofia på vägen oxå, sofia åkte hem och lois följde med mig och elin hem till mig och färgade mitt hår.det blev mörkare och jag jag blev nöjd.nu harjag ätit och vi väntar smått på att robin ska kommaoch göra oss sällskap ikväll blir väl tvtittande och slapp. hoppas att robert frisknar till från sitt influensaliknande in sjuknande annars blir jag orolig snart <3imorn är det sista dagen för praktik lite tråkigt faktiskt men men.ha det fint!

Av ida-lii loven makkonen - 21 februari 2007 16:13

"pappa betalar" jag förstår inte när man säger så, ska man vara stolt och känna sig överlägsen över att någon annan betalat för ens saker man vill ha? tycker det bara är läskigt och nej, jag avundas inte alla er som har föräldrar som betalar allt åt er, jag själv skulle skämmas om jag gick runt och "pappa betalade" alting åt mig. hur ska man då någonsin kunna känna att man förtjänar det man köper och uppskatta det om man inte tjänar ihop pengarna själv och till slut kan gå och köpa den där skinjackan eller dom där märkesjeansen som man velat ha såååå länge?jag har turen att ha föräldrar som lärt mig att uppskatta sakerna man får och samtidigt lära mig att ja måste tjäna ihop dom extra slantarna om jag vill ha något lite dyrare. nu låter det som om min mamma eller pappa aldrig betalar något åt mig, visst gör dom det men dom kommer inte hem med den senaste gucciväskan eller just dom där jeansen som sienna miller hade på sig på nån gala i förra veckan, jag får något när dom anser att jag förtjänar det. tro nu inte att jag drar alla över en och samma kam, ni som känner er träffade är troligen träffade och ni andra, ni förstår nog avd jag menar, bye!

Ovido - Quiz & Flashcards