Alla inlägg under februari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 21 februari 2007 13:04

jag blev kvar hemma idag. i morse när jag följde med robert upp vid sju (han skulle till skolan) så hade jag så fruktansvärt ont i halsen och kände mig hängig. då jag gick och lade mig och vaknade nu igen.känner mig lite bättre men kommar att få ont i magen snart för jag har ätit risifrutti (tål inte mjlök) så smart som jag är, men kan ju alltid hoppas på att jag klarar mig den här gången, ibland får jag inte ont vilket jag kom på att jag verkligen inte vill ha nu!elin slutar sin prakti kl.3 så hon ska komma hem till mig sen så vi kan mysa och lata oss tillsammans, längtar! :)ikväll är det girlilicios, med OC, top model och lustgården yeah! robin komer över till mig ikväll oxå så vi kan mysa lite medans våra pojkkvänner tränar hårt i ishallen:Dverkar om om jag har en kväll att sefram emot och såklart kommer robert sen också <3men nu ska äta lite sushi och titta på tv så see you later!

Av ida-lii loven makkonen - 20 februari 2007 13:03

har varit på praktiken i ca 4 timmar nu och har lika ont i magen som jag hade när jag kom, är lite snurrig i huvudet och funderar på om jag ska dra mig hemåt och ta det lite lugnt nu efter lunch, får se helt enkelt.ska äta paisty (nån finsk kött gryta) med potatis och oliver nu så hej så länge!jag gick aldrig hem utan stod ut för jag mådde bättrefer lite mat i magen. menn ska sova nu så god natt!

Av ida-lii loven makkonen - 19 februari 2007 20:44

kom till praon trött och kände att jag va lite småsjuk. själva praodagen har varit rätt dryg idag, inte mycket folk alls däremot en snattare som hade varit inne i affären bredvid och snott något och som ganska säkert hade snott något från standard också om inte en tjej från andra affären kommit in och sagt det till oss, det kom väktare dit och han blev rent ut sagt rasande när han fick syn på dem (tror att han va påtänd) och började bråka men lämnade affären. sen kom mamma förbi när jag slutade så jag passade på att köpa det jag itne hann köpa i fredags (ett par we-jeans och två par carharttrosor, yeah!) sen gick jag runt lite i stan med mamma och hittade såg att gossip girl; för det är jag värd , fjärde boken i serien äntligen hade kommit ut så jag köpte den med. till sist köpte jag två par söta örhängen på indiska. nu är jag äntligen hemma och det känns som om jag håller på att bli riktigt sjuk är darrig i hela kroppen och mår väldigt illa. ska nog duscha lite snabbt och sedan krypa ner under täcket och titta på en film till robert kommer hem och (förhoppningsvis) kan värma mig haha :)ha det fint!

Av ida-lii loven makkonen - 18 februari 2007 20:49

ja idag är det söndag och jag är jätteseg. har varit hemma hos elin hela dagen+kvällen, tittat på tv ätit och myst. imorn är det prao igen och jag känner mig lite hängig. men får se hur jag mår imorn. väntar just nu bara på att robet ska komma :) bye!

Av ida-lii loven makkonen - 16 februari 2007 22:24

prao idag va lugnt gick mest runt i butiken och provade saker. köpte ett par converse i färgen off white och en grön t-shirt men the clash-tryck. elin kom och hälsade på där oxå, hon köpte en miss sixty väst som va superfin :)nu på kvällen skulle vi på fest men det vart inte riktigt av, så vi hamnar när framför tv.n ikväll. lite tråkigt men får väl göra det bästa av situationen.pusshej <3

Av ida-lii loven makkonen - 15 februari 2007 20:32

haft en bra praodag :) och åt pizza när jag kom hem, imorn ska jag shoppa järnet! och sen festa om jag fortfarande orkar det efter prao och shopping. får väl se annars blir det bara en lugn hemmakväll med elin <3

Av ida-lii loven makkonen - 14 februari 2007 19:20

ja nu sitter jag vid datan och äter "middag" om man nu kan kalla nudlar och donkenmat för det men ändå. ska iväg och handla så att jag kan göra pannkakor, mums! har haft en bra dag men är väldigt trött nu.HAPPY VALENTINES DAY BTW! själv har man sin pojkvän på träning och ha kommer hem sent ikväll men till alla er som myser i denna stund ta vara på den :)man behöver tien köpa en massa presenter osv. man behöver bara visa att man finns där för en och att man tycker om varann, thats all that matters<3

Ovido - Quiz & Flashcards