Alla inlägg den 10 februari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 10 februari 2007 13:43

ja man mådde skit igår tack vare ett par kompisar som jag skulle umgåts struntade totalt i att höra av sig, (låter larvigt kanske men det var inte första gången så orkade inte mer). det blev sen bättre vid klockan tio på kvällen då min pojkvän räddade min kväll. hade ett par underbara timmar med vänner jag inte festat med på länge och somnade med gott samvete brevid älsklingen <3 är fortf helt död men är iaf glad :)har blivit helt kär i the frays nya låt how to save a life och videon kan jag inte annat än älska. man riktigt känner hur alla mår när man ser in i deras sorgsna ögon, känner precis samma känsla som dem. blir automatiskt ledsen. en låter kanske hemsk men den är allt annat än hemsk, den är helt underbar!

Ovido - Quiz & Flashcards