Alla inlägg under september 2007

Av ida-lii loven makkonen - 25 september 2007 11:01

jadu, nu har man urinvägsinfektion och dom jävla tabletterna man har hemma hjälper inte och när mamma ringde vårdcentralen i bro så hade dom inga tider förens i morgonbitti?! vafan är det för vård i bro egentligen..

menhursomhelst så ringde mamma till sjukhuset i jakobsberg så jag ska dit kl.1 det är rent ut sgat en rent helvette att ha uronvägsinfektion, man är kissnödig hela tiden och men vill inte gå och kissa för när man sitter där så kommer det ändå bara en pytte ytte liten fucking skvätt och det svider och gör ont som fasiken. så nu hoppas jag verkligen att dom där tabletterna jag ska få från farbror doktorn ska hjälpa. please please please..


Av ida-lii loven makkonen - 21 september 2007 19:45

hej jag älskar skopunkten, åkte till barkaby outlet och kom hem med hela tre par skor! det är ju för underbart hihi. ikväll blir det kankse fest HOPPAS! har itne festat på månader känns det som! bye

Av ida-lii loven makkonen - 18 september 2007 18:59

Fanny säger: 

"jag gjort en klösare" ( bitit av en sked så att själva skeden har gått av och bara skaftet är kvar)

 "den här är ju bra till många saker"( mumlar hon medans hon med hjälp av klösaren befriar miniräknaren från plast och pap)

"AAAHAHAAHAH"


GÖLLFETTA...

SWEDISH FANNY! hahahhahaha, rulli!

Av ida-lii loven makkonen - 18 september 2007 18:53

HATAR förresten att alla är helt dumma i huvudet i one tree hill, vafan håller Haley på med?! Nathan är 100000000ggr bättre än honom!  iofs när krånglar det inte i One Tree Hill så, men anyway fuck.. man blir så irriterad och ledsen (satt och störbölade btw) när det krånglar, man vill liksom att det ska gå bra för dem och precis när man tror det ska bli bra så går alllting åt helvete. PUKE!


DESPERATE HOUSEWIFES bösjar ikväll! wowowowowow!

det blir girlsevening med robin tonight!


Av ida-lii loven makkonen - 18 september 2007 18:31

tycker verkligen inte om när man bara mår dåligt och inte vet varför, varför?

man gråter för minsta lilla och känner att allting är helt jävla totalt hopplöst. kände att det blev precis så när jag kom hem, har haft en toppendag med flickorna i skolan men vafan ska jag då må piss när jag kommer hem, bara för att jag inte har något annat för mig, ere så? ska jag inte få må bra en hel dag, typ som att gud sitter där uppe på sin pall till tron och bestämmer att "nej, nu ska den här unga flickan inte få ha kul något mer, hon har fått sitt roliga för dagen, tänk på barnen i afrika".. pissgud. 


saybia = music för my ears<3



Av ida-lii loven makkonen - 16 september 2007 16:27

skrivaskrivaskriva..nu sitter man här igen och har råkat(!?) glömt bort att skriva på närmare två veckor hehe, FYPÅDIG! men som sagt nu sitter jag här och då kan jag passa på att skriva lite om mina två (tre?!) aja första skolveckor.


dom har varit jätteroliga vi har lärt och att sy på industrimaskiner som för er/dig som är intresserade av att veta är mycket svårare att sy med för dom går mycket snabbare än vanliga!), vi har ätit alldeles för mycket god mat verja dag till skillnad från nästan alla andra skolor i stockholm, mums! jag kommer mycket bra överens med alla i klassen men har ju så klart och anande fastnat för två små töser vid namn jen(jennifer) och frönis(frida), hihi. underbara och speciella som vi är har vi redan utbytt smeknamn på varandra. juste, får inte glömma bort rebecca och fanny som började nu i veckan, både trevliga och söta! längtar tills vi ska börja på våra kjolar för vi sitter bara och jobbar med en massa övningar som jag typ är klar med, hm wonder what im gonna do next time then?! aja lite om skolveckorna har ni fårr veta nu ska jag städa vidare puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards