Alla inlägg den 9 februari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 9 februari 2007 21:12

nu kommer tårarna och alla känslor på en och samma gång, tänker på alldeles för mycket men kan ändå inte komma fram till något vettigt, varför ska jag må dåligt för ingenting jag förstår inte vad jag håller på med. har egentligen ingeting att oroa mig för så vafan skärp till dig! usch vill bara lägga mig ner och sova och vakna upp imorn då allting är bra igen men..jag kan inte, måste vänta och så om det händer något, om samtalet kommer, om allting kan bli bättre, hatar att somna orolig. rättare sagt kan inte somna orolig ligger bara vaken och låter tankar virvla runt i mitt huvud och försöra ännu mer."ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig", ibland är nu.

Av ida-lii loven makkonen - 9 februari 2007 14:48

I JUST LOVE SHOES jag har hittat mina drömvans!jag vill ha dom som rutiga vansen som inte ens finns i sverige, så får väl antingen vänta tills dom kommer hit eller beställa och sedan vänta. vet att jag inte kommer att göra något av det för jag "behöver" ett par nya vans, funtar på old school istället :) dom är helfräscha! måste köpa nya stövlar oxå så jag får prioritera det ena för det andra helt enkelt. har alldeles för mycket skor redan nu men kan inte sluta köpa flera hahah).

Ovido - Quiz & Flashcards