Alla inlägg den 20 maj 2007

Av ida-lii loven makkonen - 20 maj 2007 16:03

leker du med mina känslor eller är det du säger och visar genom beröring sant? det är egentligen förvirrande och läskigt hur tillfredsställd man kan bli bara utav att ligga och bli omkramad eller få en puss av någon som man trott att man förlorat för alltid. den där pussen liksom fyller en med glädje och hopp om att det åter ska bli något utav allting, att det ska utvcklas till vad det va innan man fick den där pussen sist, pussen som är fylld med kärlek och lycka. inte en vanlig liten puss utan en varm, mjuk puss, en kyss.

gud vad jag ar saknat dom! det kan jag erkänna nu, nu när jag känner mig tryggare än jag gjort på väldigt länge. får jag det jobbigt så finns du där, dina armar finns där, dina kyssar finns där, dom hjälper, tro mig. även om du kanske inte märker det gör dom under, dom fungerar ungefår som pencillin fungerar mot halsfluss, dom verkar direkt men man kan inte bara ta en tablett utan måste ta flera för att bli starkare, och man blir starkare för varje man tar tills man är helt frisk och inte kan få nog av att vara frisk.

DINA kyssar håller mig frisk.

Ovido - Quiz & Flashcards