Alla inlägg den 6 maj 2007

Av ida-lii loven makkonen - 6 maj 2007 15:39

min bror har kalas och det är väl rätt trevligt, förutom att jag mår lite dåligt fortfarande. ska rymma iväg till robert eller någon om en liten stund tror jag orkar itne vara kvar här så länge till iaf. känner inte ens någon smak när jag äter tårtorna och kakorna, usch det är inte kul alls. ha gått runt och tagit lite kort iaf hihi.  satt hemma hela kvällen igår oxå. orkade inte ens fixa mg, så fägade håret och städade lite inför idag för vi skulle ju få gäster och då vill man ju inte att huset ser ut som hemma hos "familjen tajkon" som man säger. nu har jag umgåts med alla och vill helst abra gå och lägga mig i något svalt och mörkt rum, har fortf feber och är fortf förkyld. imorn är det skolan igen då usch och fy för det, sen på ondsag är det skoldans, kul nu när man är helt flrstörd efter vandringen men men.

 hej!

Ovido - Quiz & Flashcards