Alla inlägg den 30 januari 2007

Av ida-lii loven makkonen - 30 januari 2007 20:03

ja ni sitter jag här och ska försöka skriva ett tillräckligt långt inlägg om min dag så jag kan springa ner till mitt rum och titta på grammisgalan :Dhar varit i skolan idag som alla andra vardagar, och är kom hem helt slut pga att vi hade idrott och förberedelse inför vanrdingen som äger rum i april tror jag. hur som helst så fick vi springa en lång hinderbana i 45-50 minuter med ca 10 KILO! i en ryggsäck som vi hade på oss. det måste varit den jobbigaste gympatimmen någonsin, är helt slut och har ont i ryggen pga en stång på ryggsäcken så åkte in i min rygg varje gång jag rörde mig. sen kom jag hem duschade svullade vid tv:n och fick något ryck som gjorde att jag städade hela mitt rum till ungefär nu. aja ska skynda mig till tv:n igen så...so long suckers (; <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards