Direktlänk till inlägg 22 april 2007

"sontag, jeg er trott"

Av ida-lii loven makkonen - 22 april 2007 20:23

igår av jag i kängen med  nina och denize. träffade erik, douglas, alex (haha) och emil. skulle gått på fest men dom stack därifårn och vi gick hem till eriks pappa. kollade på tv och lyssnade på när erik sjöng(!) och douglas spelade  gitarr. det va helt helt sjukt jävla bra, kunde inte få fram ett odr efter att han hade sjungit hinder - lips of an angel. nina satt och nästan grät och denize fick för sig att det va tvn som spelade den låten. men inte då, sen sjön han eye of the storm med blindside. dom va lika duktiga då och fick massa applåder fårn oss efteråt! alex ja, han satt mest i soffan med sin käpp han haha. hade jättekul igår iaf. träffade larsson på hemvägen och pratade lite med honom innan vi skildes åt. sen gick jag hem snackade lite i tele och somande gott.

idag har jag duschat ALLA mina hundar och pluggat järnet, eller ja, iaf fösökt haha. har ätit pizza och nu ska jag plugga vidare för det blev ingen tripp till kista det får vi ta imorn för mamma sov liiite för länge nu på dagen så hon va alldeles för trött för att åka.

 imorn är det skolan, tveksam om det är så roligt det, usch.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida-lii loven makkonen - 3 december 2007 21:38

har flyttat bloggen till; http://idaliimakkonen.blogg.se/

Av ida-lii loven makkonen - 12 november 2007 16:05

vaknade upp oc insåg snabbt att det skulle bli till att stanna hemma idag, är snuvig, täppt i näsan och har ont i halsen plus huvudet, inte kul. jag hoppas verkligen att jag blir bättre tills imorn för vi ska redovisa våra kjolkollektioner och vll ab...

Av ida-lii loven makkonen - 11 november 2007 17:52

var hos min mormor och mofar idag och åt lite mat och umgicks med en del av släkten. hade itne köpt någon farsdag present så jag köpte lite antonbergchoklad i sista minuten sådär. han blev jätteglad och jag likaså för nu slipper jag oroa mig över att...

Av ida-lii loven makkonen - 3 november 2007 20:53

var och tittade på ojkvännens hockeymatch idag, dom vann och han gjorde ett av åtta mål, duktgt! sen åkte vi hem och åt och fixade oss inför lite party tonight! robert skulle förkröka med grabbarna så jag sitter för tillfället hemma hos jersy coh vän...

Av ida-lii loven makkonen - 1 november 2007 19:42

drömde en lagom konstig dröm härom natten, att jag gick i en dagisskola där man hade matsal och skolsal i samma rum och man åt vid sina bänkar. dagens lunch va rosa köttbullar med godisbilfyllning och lila godissnören(?) hahahahahah. det smakade jätt...

Ovido - Quiz & Flashcards