Direktlänk till inlägg 10 april 2007

he doesn't love you like he did yesterday.

Av ida-lii loven makkonen - 10 april 2007 14:46

det är läskigt hur något så enkelt och underbart som kärlek kan bli så komplicerat och hemskt. människor som hittar varandra (blir förälskade) märker efter ett tag att man måste kämpa men finner sig inte i att om dom inte göra det så försvinner snart allting fint och ersätts med sorg och saknad, om inte för två personer så åtminstone för en.jag trodde aldrig att den här skulle kunna hända mig. saker jag läst för en månad sedan har totalt förändrats när jag läser det nu, det är så mycekt känsligare så mycket finare. för någon månad sedan så brydde jag mig inte speciellt om jag läste om att t.ex ett par hade brutit upp och skillt sig jag bläddrade bara vidare till något annat och snart va hela tidningen/boken slutläst och jag påbörjade en ny. nu så får jag tårar i ögonen bara jag tänker på olycklig kärlek, jag kan inte ens läsa den första raden utan att känna en klump i halsen. jag som brukade älska att läsa..I LOVE YOU, and if it's the wrong thing to do, i only want to be right. you dont want to love someone that doesn't love you, right?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida-lii loven makkonen - 3 december 2007 21:38

har flyttat bloggen till; http://idaliimakkonen.blogg.se/

Av ida-lii loven makkonen - 12 november 2007 16:05

vaknade upp oc insåg snabbt att det skulle bli till att stanna hemma idag, är snuvig, täppt i näsan och har ont i halsen plus huvudet, inte kul. jag hoppas verkligen att jag blir bättre tills imorn för vi ska redovisa våra kjolkollektioner och vll ab...

Av ida-lii loven makkonen - 11 november 2007 17:52

var hos min mormor och mofar idag och åt lite mat och umgicks med en del av släkten. hade itne köpt någon farsdag present så jag köpte lite antonbergchoklad i sista minuten sådär. han blev jätteglad och jag likaså för nu slipper jag oroa mig över att...

Av ida-lii loven makkonen - 3 november 2007 20:53

var och tittade på ojkvännens hockeymatch idag, dom vann och han gjorde ett av åtta mål, duktgt! sen åkte vi hem och åt och fixade oss inför lite party tonight! robert skulle förkröka med grabbarna så jag sitter för tillfället hemma hos jersy coh vän...

Av ida-lii loven makkonen - 1 november 2007 19:42

drömde en lagom konstig dröm härom natten, att jag gick i en dagisskola där man hade matsal och skolsal i samma rum och man åt vid sina bänkar. dagens lunch va rosa köttbullar med godisbilfyllning och lila godissnören(?) hahahahahah. det smakade jätt...

Ovido - Quiz & Flashcards