Direktlänk till inlägg 9 april 2007

life is just a short way from heaven.

Av ida-lii loven makkonen - 9 april 2007 19:53

har inte skrivit på några dagar och det har att göra med att jag ahr festat/chillat och umgåtts med vänner i princip varje dag här, har liksom inte haft tid att sitta och skriva det har varit hem duscha, fixa mig och iväg till nästa ställe, vilket naturligtvis har slitit på mig så jag är GANSKA seg för tillfället. men kul har jag haft, som fan! men jag kan oxå säga att det har väckt en hel del känslor som jag trodde hade försvunnit för gott, helvette.nu vet jag säkert att jag fortfarande älskar dig, inte lika mycket som förut men ohja, jag älskar dig fortfarande.har oxå kommit mycket närmare dig, som vän och det är jag glad för men jag är fortfarande väldigt skör. som djupa sår har mina känslor inte hunnit läka helt ännu och nu känns det som att dom är på väg att rivas upp igen me sakta sakta, för att det ska kännas så mycket som möjligt. och det känns kan jag lova, idag när jag kom hem kunde jag inte längre hålla det inne, tårar rann även om jag vet att jag egentligen borde avra glad och skratta så är jag så orolig, för den dagen, dagen då du försvinner ur mitt liv helt och hållet. jag bävar inför det ögonblicket, just den stunden då du beättar för mig, att det finns någon annan i ditt liv, för just in that moment vet jag, då vet jag har förlorat dig. förmodligen till en mycket mer älskvärd person som förtjänar dig mycket mer, mitt liv kommer rasa samman. alla runt om vet inte vad jag ständigt tänker på, inte ens du. jag önskar verkligen önskar att du upptäcka mina bra sidor och glömma mina dåliga sidor, jag förstår itne vad jag har gjort för att ha det såhär, kan du berätta, berätta varför jag förtjänar att må som jag gör? jag har ljugit, jag behöver kärlek, det gör ju alla?en sak måste jag säga men det kan jag inte skriva här det är förkänsligt och ska sägas öga mot öga vännen.maybe you're gonna be the ine who saves me.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida-lii loven makkonen - 3 december 2007 21:38

har flyttat bloggen till; http://idaliimakkonen.blogg.se/

Av ida-lii loven makkonen - 12 november 2007 16:05

vaknade upp oc insåg snabbt att det skulle bli till att stanna hemma idag, är snuvig, täppt i näsan och har ont i halsen plus huvudet, inte kul. jag hoppas verkligen att jag blir bättre tills imorn för vi ska redovisa våra kjolkollektioner och vll ab...

Av ida-lii loven makkonen - 11 november 2007 17:52

var hos min mormor och mofar idag och åt lite mat och umgicks med en del av släkten. hade itne köpt någon farsdag present så jag köpte lite antonbergchoklad i sista minuten sådär. han blev jätteglad och jag likaså för nu slipper jag oroa mig över att...

Av ida-lii loven makkonen - 3 november 2007 20:53

var och tittade på ojkvännens hockeymatch idag, dom vann och han gjorde ett av åtta mål, duktgt! sen åkte vi hem och åt och fixade oss inför lite party tonight! robert skulle förkröka med grabbarna så jag sitter för tillfället hemma hos jersy coh vän...

Av ida-lii loven makkonen - 1 november 2007 19:42

drömde en lagom konstig dröm härom natten, att jag gick i en dagisskola där man hade matsal och skolsal i samma rum och man åt vid sina bänkar. dagens lunch va rosa köttbullar med godisbilfyllning och lila godissnören(?) hahahahahah. det smakade jätt...

Ovido - Quiz & Flashcards